
SCRIEREA ŞI DEPUNEREA PROIECTULUI
Analiza de eligibilitate a unei idei de proiect
- Completarea chestionarului de eligibilitate, de către client
- Realizarea planului de investiţii fezabile
Identificarea soluţiei optime de finanţare
- Alegerea unei soluţii de finanţare preferate, de către client
- Înaintarea listei de informaţii şi documente necesare proiectului
Întocmirea Cererii de Finanţare
- Colectarea tuturor informaţiilor şi documentelor necesare
- Recomandarea de ajustări şi cai de acţiune potrivite pentru proiect
- Transmiterea ofertelor de preţ / bugetului indicativ, de către client
- Scrierea Cererii de Finanţare şi întocmirea anexelor sale
Întocmirea Planului de Afaceri
- Scrierea Planului de Afaceri şi întocmirea anexelor sale
- Scrierea Studiului de Piaţă aferent şi a strategiilor implicate
- Întocmirea prognozelor financiare ale proiectului
Depunerea proiectului de finanţare
- Avizarea finală a proiectului, de către client
- Urcarea proiectului în aplicaţia electronică aferenta programului de finanţare
- Transmiterea, pe hârtie, a proiectului la autorităţi (după caz)
Evaluarea şi “Contractarea”
- Soluţionarea cererilor de clarificări din perioada de evaluare
- Asistentă în vederea semnării contractului de finanţare

IMPLEMENTAREA PROIECTULUI
Şedinţa de iniţiere a beneficiarului
- Înaintarea procedurilor de lucru (prezentări explicative proprii)
- Punerea la punct a canalelor de comunicare online şi / sau tip cloud dintre membri
Operarea modificărilor necesare din proiect
- Asistenţă în constatarea timpurie a unor posibile modificări în proiect
- Întocmirea şi depunerea notificărilor de modificare
Derularea procedurilor de achiziţii
- Asistenţă în organizarea procedurilor conform Planului de Achiziţii
- Asistenţă în perioada de ofertare
- Întocmirea dosarelor de achiziţii, conform legislaţiei în vigoare
- Asistenţă în depunerea dosarelor de achiziţii prin procedură competitivă la sediul OI / ADR spre verificare şi aprobare
- Urcarea tuturor dosarelor de achiziţii în platformă MySmis etc.
Întocmirea cererilor de Rambusare / Plată
- Asistenţă în respectarea graficului cererilor de Rambursare / Plată
- Întocmirea Cererilor de Rambursare clasice
- Întocmirea Cererilor de Plată şi a Cererilor de Rambursare aferente
- Asistenţă în transmiterea către ADR / OI şi clarificarea tuturor aspectelor privind rambursarea cheltuielilor
- Asistenţă în monitorizarea bugetului proiectului
Înregistrarea progresului din proiect
- Înaintarea progresivă a documentelor de către client pentru activităţile din proiect
- Urmărirea graficului GANTT al investiţiei şi comunicarea activităţilor următoare
- Întocmirea Rapoartelor de Progres
- Asistenţă în transmiterea către ADR / OI şi clarificarea Rapoartelor de Progres
Monitorizarea în implementare
- Asistenţă în îndeplinirea tuturor măsurilor de informare şi publicitate
- Asistenţă în îndeplinirea tuturor indicatorilor asumaţi de către client până la final de proiect
- Asistenţă în verificarea îndeplinirii obiectivelor proiectului
- Asistenţă pentru derularea vizitelor de control ale autorităţilor
